Vásárlás menete

Tisztelt Vásárlóink!

Örömmel tájékoztatajuk Önöket, hogy webáurházunk megújult. Új oldalunkon igyekeztünk a termékkatalógust és a felépítést áttekinthetőbbé tenni, valamint a regisztrácóval elérhető szolgáltatások köre jelentősen bővült. A jövőben saját fiókjukban nyomon tudják követni vásárlásaikat, több címet tarthatnak nyilván, valamint a hírlevél fogadását is engedélyezhetik/tilthatják.
Amennyiben az oldal működésében hibát tapasztalnak, kérjük jelezzék elérhetőségeinken!
Reméljük új oldalunk elnyeri tetszésüket!

A változás miatt, valamint az új adatvédelmi törvény szabályozása miatt korábbi regisztrációjuk új oldalunkon nem érvényes. Kérjük regisztráljanak újra, hogy a bevezetett kényelmi szolgáltatásainkat elérhessék!

Köszönjük megértésüket!

A vásárlás menete

I. Megrendelés

  1. A vásárlás kezdetén érdemes regisztrálni, hiszen ennek ennek semmilyen feltétele nincs. Regisztrált vásárlóinknak nem kell megrendeléskor minden esetben kitölteni adataikat, a rendszer belépés után beolvassa azokat, így elég ezeket ellenőrizni. Ennek során csak a legszükségesebb adatokat kérjük. Regisztráció után a rendszerbe be kell lépni a megadott e-mail cím és jelszó segítségével. Regisztrált vásárlóink saját profiljukon keresztül nyomon tudják követni vásárlásaikat, többféle címeg meg tudnak adni és kezelni tudják ezeket, valamint a hírlevélküldési beálltást is szabályozhatják.
  2. A vásárlás során a kiválasztott termékeket kosárba helyezheti. Ez még önmagában nem kötelezi vásárlásra. Egy termék kosárba helyezésekor választhat, hogy folytatja a vásárlást (ha mást is venni szeretne) vagy megrendeli a kiválasztott termékeket. A kosárban a termék bármikor törölhető, a mennyiség változtatható. Ilyen esetekben a listát a „frissítés” gommbal kell aktualizálni. Egy termékoldalon szereplő többféle termékváltozatból egyszerre is tud kosarába tenni, amennyiben mindegyikhez beírja a kívánt mennyiséget.
  3. A kosár oldalon lévő gombokból választhat, hogy folytatná a vásárlást és további termékeket választ ki, vagy tovább megy a pénztárhoz.
  4. Pénztárhoz való tobábblépéskor látni fog egy kitöltendő adatlapot, melyen bejelentkezett vásárló esetén már szerepelnek a regisztrált adatok. Ezek az adatok szabadon változtathatók. Amennyiben változtat, kérheti a megadott adatok új címként való elmentését profiljába. Itt kell kiválasztani a fizetés módját, mely lehet előre utalás vagy utánvét. Az utánvét díja bruttó 510 Ft. Amennyiben OTP bankfiókban személyesen fizeti be az összeget, kérjük, 200 Ft készpénzkezelési díjat számítson hozzá. Amíg a teljes összeg nem érkezik meg bankszámlánkra, megrendelését nem teljesítjük!
  5. A „megrendelés” gomb megnyomását követően rövid időn belül kapunk egy e-mail üzenetet, mely tartalmazza a megrendelés fő adatait. Az üzenetben található link segítségével aktíválható a megrendelés. Amennyiben ez 5 napon belül nem történik meg töröljük a megrendelést. A link a törlölt státuszú rendeléseknél nem működik. Előreutalásos fizetési mód esetén ez az üzenet díjbekérőként funkcionál, mely tartalmazza a bankszámlaszámot is, ahová a vételárat utalni kell. A vételár kiegyenlítése aktíválás is egyben, így ilyenkor nem probléma ha a linkre kattintás elmarad.
  6. Utánvét fizetési mód választása esetén a megrendelést, előre utalás esetén a vételár beérekezését követő két munkanapon belül összeállítjuk rendelését és átadjuk a futárszolgálatnak, amennyiben a megrendelt termékek készleten vannak. Amennyiben Ön olyan terméket rendel, melyet nem tudunk azonnal készletről szállítani ez a határidő módosulhat. Hosszabb (2 hetet meghaladó) szállítási idő esetén a várható időpontról előzetes tájékoztató üzenetet küldünk, vagy telefonon tájékoztatjuk.
  7. A futárszolgálat a csomagot a feladást követő munkanapon kézbesíti. A küldemény összeállításáról és a kiszállítás napjáról Önt e-mail üzenetben értesítjük. Bizonyos esetekben (nagyobb értékű rendelés, ritkábban fogyó termék) a megrendelés elfogadását foglaló fizetéséhez köthetjük! Ez egyedi elbírálás alapján történik.
  8. A szállítási határidő módosulhat, amennyiben a termék nincs raktáron. Ez esetben tájékoztatjuk Önt a várható szállításról, amennyiben ez nem felel meg, rendelését egyszerű e-mail üzenetben lemondhatja. Amennyiben a rendelés részét képező termékek valamelyikét nem tudjuk biztosan beszerezni, a csomagot elküldjük a hiányzó termék nélkül. Ez esetben természetesen a számlán sem fog szerepelni az áru. Előreutalásos fizetési mód esetén a különbözetet azonnal visszautaljuk. A futárszolgálatnak átadott csomag tartalmáról a szállítási értesítőben tájékoztatjuk.
II. Szállítás
  1. Szállítási díjaink a következők:
  • Normál csomag esetén bruttó 2 540 Ft
  • Nagycsomag esetén bruttó 8 890 Ft
  • Kedvezményes csomag esetén bruttó 1 270 Ft
2. Nagycsomagos szállításnak minősül, ha a rendelt termékek között van olyan, ami normál csomagban nem szállítható. A nagycsomagban szállítható termék jellemzően a csövek nagyobb tételben, kazánok  és más, nagy terjedelmű vagy nagy súlyú termékek. Ezeket a terméklapon minden esetben jelöljük. Bár a megrendelés összeállításakor a rendszer automatikusan számolja a szállítási díjat, de a termékek összetettségéből adódóan a rendszer egyes esetekben nem tudja pontosan megítélni a csomag méretét, ezért bizonyos tételeknél előfordulhat, hogy a kiírt szállítási díjat módosítanunk kell. Ilyenkor újabb aktíváló levelet küldünk a pontos összeggel. A csomagot csak akkor szállítjuk, ha Ön a végleges adatokat jóváhagyta, így mindig pontosan tisztában lesz a fizetendő végösszeggel.

3.Kedvezményes szállítási díj vonatkozik egyes darabárukra, melyek a méretüket, súlyukat, eredeti csomagolásukat tekintve standard csomagként szállíthatók. Ezeket a termékeket a terméklapokon megjelöljük. A kedvezményes szállítási díj mindig csak az adott termékből 1 db rendelése esetén érvényes! Ugyanazon termékből több darab, illetve más termék együttrenedelése esetén a kedvezmény nem érvényes!

III. Egyebek

  1.  Amennyiben Önnek a megrendelés elküldését követően módosításra van szüksége, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségek valamelyikén. Kérjük minden esetben hivatkozzon a rendelésazonosítóra!
  2. Megrendelés törlését, vagy módosítását minden esetben írásban kell kérnie az [info@fittingbolt.hu] címen. Módosítás esetén újabb aktíváló levelet küldünk Önnek a megváltozott adatokkal, a szállítás csak ennek jóváhagyása után történik.
  3. Több rendelés összevonására csak abban az esetben van mód, ha az eredeti rendelés leadásától számítva meg nem telt el 2 munkanap, valamint a módosítás maximum 3 tételre vonatkozik. Egyéb esetben új megrendelés leadása szükséges, a korábbi törlése mellett.
  4. Árainkat igyekszünk a lehető legalacsonyabban tartani, ennek érdekében költségeinket minimalizálni vagyunk kénytelenek. Hogy ezt tartani tudjuk, a tisztességes, gyors, precíz és udvarias kiszolgáláson felül nem tudunk extra szolgáltatásokat biztosítani kedves vevőink számára. Ezek különösen a következők:

-  Személyes átvételre és ügyintézésre webáruházunkban semmilyen módon nincs lehetőség

- Egyedi ajánlatkérésekre nem áll módunkban válaszolni. Az ilyen tárgyú e-mail üzeneteket figyelmen kívül hagyjuk. Az áruházban csak a feltüntetett termékek kaphatók a feltüntetett árakon

- Minden esetben küldünk számlát a vásárolt árukról, nem szükséges ezt külön kérni valamint nem lehetséges eltekinteni tőle semmilyen formában.

IV. Nem garanciális áruk visszavásárlásának feltételei

  1. Csak hibátlan, sérülésmentes, tiszta árut vásárolunk vissza, az eredetileg érte fizetett áron. Csöveket kizárólag tekercsben, vágott áru visszavételére nincs mód. Dobozolt, egyedileg csomagolt árunak a csomagolásának is tisztának, sérülésmentesnek, hiánytalannak kell lennie.
  2. A jogszabályban előírt határidőn túl egyedi elbírálás alapján tudunk visszavenni termékeket. A webáruházban ritkán fogyó árut nem vásárolunk vissza határidőn túl.
  3. A visszáruhoz minden esetben mellékelni kell a számla másolatát, melyen szükséges megjelölni, hogy melyik termékből hány darab lett visszaküldve. Amennyiben ez hiányzik, számlázási név és cím alapján kikeressük a bizonylatokat, ennek költsége 500 Ft + ÁFA darabonként. Az összeg a visszavásárlási árból levonásra kerül.
  4. Visszaküldött áru értékét, amennyiben a feltételeknek megfelel, visszautaljuk. Levásárlásra csak abban az esetben van lehetőség, ha az új megrendelés a visszáru beérkezéséig leadásra került (aktíválva), a végösszege meghaladja a visszáru értékét, valamint a megjegyzés rovatban feltüntetésre került a beszámítás kérése, valamint az eredeti rendelés azonosítója. Ebben az esetben az új rendelésért fizetendő összeg a különbözet lesz, melyről külön üzenetben fogjuk értesíteni.
  5. Azon árukat, melyeket nem áll módunkban visszavenni, a vásárló számára az ő költségére visszaküldjük. Amennyiben a szállítási költség megfizettetése vagy levonása nem sikerül, akkor árut 6 hónapig tároljuk. Amennyiben ez idő alatt a tulajdonos nem fizeti meg a visszaszállíttatás költségét, a továbbiakban nem áll módunkban azt őrizni, felelősséget nem vállalunk érte.
  6. Személyes ügyintézésre visszáruval kapcsolatosan sincs mód!
  7. Hosszabb idő eltelte után a visszáruk értékéből kezelési költséget vonunk. Ez a következőképp alakul:
    • 2 hónapon belül 0 %
    • 2 hónapon túl, 6 hónapon belül 10 %
    • 6 hónapon túl, 12 hónapon belül 20 %
    • 12 hónapon túl 30 %