Vásárlói tájékoztató

Tisztelt Vásárlóink!

Örömmel tájékoztatajuk Önöket, hogy webáurházunk megújult. Új oldalunkon igyekeztünk a termékkatalógust és a felépítést áttekinthetőbbé tenni, valamint a regisztrácóval elérhető szolgáltatások köre jelentősen bővült. A jövőben saját fiókjukban nyomon tudják követni vásárlásaikat, több címet tarthatnak nyilván, valamint a hírlevél fogadását is engedélyezhetik/tilthatják.
Amennyiben az oldal működésében hibát tapasztalnak, kérjük jelezzék elérhetőségeinken!
Reméljük új oldalunk elnyeri tetszésüket!

A változás miatt, valamint az új adatvédelmi törvény szabályozása miatt korábbi regisztrációjuk új oldalunkon nem érvényes. Kérjük regisztráljanak újra, hogy a bevezetett kényelmi szolgáltatásainkat elérhessék!

Köszönjük megértésüket!

Vásárlói tájékoztató

Tartalom:

  1. Vásárlás
  2. Fizetés
  3. Szállítás
  4. Megrendelés módosítása
  5. Nem garanciális áruk visszavásárlásának feltételei
  6. Egyebek

I. Vásárlás

Regisztráció

Az áruházban regisztrációval, illetve regisztráció nélkül is lehet vásárolni. Az egyszerű adatlapot érdemes kitölteni, mert a megadott adatok belépéskor beolvasásra kerülnek, így csak módosulás esetén kell rajtuk változtatni. Regisztrált vásárlóink saját profiljukon keresztül nyomon követhetik megrendeléseiket, többféle szállítási- illetve számlázási címet tarthatnak nyilván, kezelhetik adataikat. A regisztáció elküldése után a rendszerbe be kell jelentkezni a megadott adatokkal (e-mail cím és jelszó), ezt a rendszer nem teszi meg automatikusan!

Keresés

Egy termék keresése többféle módon lehetséges:

- A „keresés” mezőbe a megnevezés bármilyen töredéke beírható, ekkor a lehívott listában az összes termék szerepel, melynek megnevezésében a töredék megtalálható.

- A termékstruktúra termékfőcsoportokra, termékcsoportokra illetve terméklapokra épül. A bal oldali menüsor az ebben való böngészést segíti. A terméklap tartalmazza a termék képét, leírását, a méretválasztékot, a szállításra vonatkozó egyedi információt, illetve az árakat. Itt lehet a kiválasztott terméket kosárba helyezni.

Kosár

A vásárlás során a kiválasztott termékeket kosárba helyezheti. Ez még önmagában nem kötelezi vásárlásra. Egy termék kosárba helyezésekor választhat, hogy folytatja a vásárlást (ha mást is venni szeretne) vagy megrendeli a kiválasztott termékeket. A kosárban a termék bármikor törölhető, a mennyiség változtatható.

Megrendelés

A kosár alatt látható egy kitöltendő adatlap, melyben bejelentkezett vásárló esetén már szerepelnek a regisztráció során megadott adatok. Ezek az adatok szabadon változtathatók. A „megrendelés” gomb megnyomását követően rövid időn belül kapunk egy e-mail üzenetet, mely tartalmazza a megrendelés fő adatait. Az üzenetben található link segítségével tudjuk aktiválni a megrendelést.

II. Fizetés

Általános információk

Áruházunkban utánvéttel illetve előreutalással lehet vásárolni. Az áru a vételár teljes kiegyenlítéséig minden esetben az áruház tulajdonában marad. Bizonyos esetekben (nagyobb értékű rendelés, ritkábban fogyó termék) a megrendelés elfogadását foglaló fizetéséhez köthetjük. Ez egyedi elbírálás alapján történik.

Előre utalás

Az összeget kérjük a következő bankszámlára utalja: FittingBolt Kft. 11742104-20050980. Ezen fizetési mód esetén a kiküldött aktiváló levél egyben díjbekérő is.

Amennyiben bankfiókban készpénzben kívánja az összeget számlánkra befizetni, kérjük adja hozzá a 200 Ft készpénzkezelési díjat. Megrendelését csak a teljes összeg beérkezése után tudjuk teljesíteni!

A közlemény rovatban minden esetben szerepelnie kell a megrendelés számának!

Utánvét

Az áru értéke átvételkor a futárnak készpénzben fizetendő. Az utánvét díja bruttó 510 Ft. 300.000 Ft feletti vásárlásokat nem lehetséges utánvéttel fizetni, kizárólag előreutalást áll módunkban elfogadni!

III. Szállítás

Áruházunkban személyes átvételre semmilyen módon nincs lehetőség! Székhelyünkön sem árukészlet, sem ügyintézés nincs!

A csomagokat az MPL szállítja házhoz a feladást követő munkanapon. A futárszolgálatnak való átadásról és a kiszállítás várható időpontjáról a vásárlót e-mail üzenetben értesítjük.

Szállítási díjaink jelenleg a következők:

- Normál csomag esetében bruttó 2 540 Ft (nettó 2 000 Ft).

- Kedvezményes csomag esetében bruttó 1 270 Ft (nettó 1 000 Ft).

- Nagy csomag esetében bruttó 8 890 Ft (nettó 7 000 Ft).

Normál csomag

Minden, ami a másik két pontba nem tartozik. Általános esetben ez a csomagméret adott, amennyiben nem ez érvényes, úgy tájékoztató információ szerepel a terméklapon.

Kedvezményes csomag

Kedvezményes szállítási díj vonatkozik egyes darabárukra, melyek a méretüket, súlyukat, eredeti csomagolásukat tekintve standard csomagként szállíthatók. Ezeket a termékeket a terméklapokon megjelöljük. A kedvezményes szállítási díj mindig csak az adott termékből 1 db rendelése esetén érvényes! Ugyanazon termékből több darab, illetve más termék együtt rendelése esetén a kedvezmény nem érvényes!

Nagy csomag

Nagy csomagos szállításnak minősül, ha a rendelt termékek között van olyan, ami normál csomagban nem szállítható. A nagy csomagban szállítható termék jellemzően a csövek nagyobb tételben, kazánok és más, nagy terjedelmű vagy nagy súlyú termékek. Ezeket a terméklapon minden esetben jelöljük. Bár a megrendelés összeállításakor a rendszer automatikusan számolja a szállítási díjat, de a termékek összetettségéből adódóan a rendszer egyes esetekben nem tudja pontosan megítélni a csomag méretét, ezért bizonyos tételeknél előfordulhat, hogy a kiírt szállítási díjat módosítanunk kell. Ilyenkor újabb aktiváló levelet küldünk a pontos összeggel. A csomagot csak akkor szállítjuk, ha Ön a végleges adatokat jóváhagyta, így mindig pontosan tisztában lesz a fizetendő végösszeggel.

Egyéb

Bizonyos, indokolt esetben a szállítási költség egyedi elbírálás alapján eltérhet a jelen pontban meghatározottaktól. Ez az eltérés kizárólag a meghatározottaknál alacsonyabb szállítási költséget jelenthet Vevő számára.

Szállítási határidő

Utánvét esetén a megrendelést, előre utalás esetén a vételár beérekezését követő két munkanapon belül összeállítjuk rendelését és átadjuk a futárszolgálatnak, amennyiben a megrendelt termékek készleten vannak. Amennyiben Ön olyan terméket rendel, melyet nem tudunk azonnal készletről szállítani ez a határidő módosulhat. Hosszabb (2 hetet meghaladó) szállítási idő esetén a várható időpontról előzetes tájékoztató üzenetet küldünk. A futárszolgálat a csomagot a feladást követő munkanapon kézbesíti. A küldemény összeállításáról és a kiszállítás napjáról Önt e-mail üzenetben értesítjük. Bizonyos esetekben (nagyobb értékű rendelés, ritkábban fogyó termék) a megrendelés elfogadását foglaló fizetéséhez köthetjük! Ez egyedi elbírálás alapján történik.

A szállítási határidő módosulhat, amennyiben a termék nincs raktáron. Ez esetben tájékoztatjuk Önt a várható szállításról, amennyiben ez nem felel meg, rendelését egyszerű e-mail üzenetben lemondhatja. Amennyiben a rendelés részét képező termékek valamelyikét nem tudjuk biztosan beszerezni, a csomagot elküldjük a hiányzó termék nélkül. Ez esetben természetesen a számlán sem fog szerepelni az áru. Előreutalásos fizetési mód esetén a különbözetet azonnal visszautaljuk. A futárszolgálatnak átadott csomag tartalmáról a szállítási értesítőben tájékoztatjuk.

IV. Megrendelés módosítása

Amennyiben Önnek a megrendelés elküldését követően módosításra van szüksége, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Megrendelés törlését, vagy módosítását minden esetben a rendelésazonosítóra hivatkozva írásban kell kérnie a [fittingbolt@gmail.hu] címen. Módosítás esetén újabb aktíváló levelet küldünk Önnek a megváltozott adatokkal, a szállítás csak ennek jóváhagyása után történik.

Több rendelés összevonására csak abban az esetben van mód, ha az eredeti rendelés leadásától számítva meg nem telt el 2 munkanap, valamint a módosítás maximum 3 tételre vonatkozik. Egyéb esetben új megrendelés leadása szükséges, a korábbi törlése mellett.

V. Nem garanciális áruk visszavásárlásának feltételei:

Csak hibátlan, sérülésmentes, tiszta árut vásárolunk vissza, az eredetileg érte fizetett áron. Csöveket kizárólag tekercsben, vágott áru visszavételére nincs mód. Dobozolt, egyedileg csomagolt árunak a csomagolásának is tisztának, sérülésmentesnek, hiánytalannak kell lennie.

A jogszabályban előírt határidőn túl egyedi elbírálás alapján tudunk visszavenni termékeket. A webáruházban ritkán fogyó árut nem vásárolunk vissza határidőn túl.

A visszáruhoz minden esetben mellékelni kell a számla másolatát, melyen szükséges megjelölni, hogy melyik termékből hány darab lett visszaküldve. Amennyiben ez hiányzik, számlázási név és cím alapján kikeressük a bizonylatokat, ennek költsége 500 Ft + ÁFA darabonként. Az összeg a visszavásárlási árból levonásra kerül.

Hosszabb idő eltelte után a visszáruk értékéből kezelési költséget vonunk. Ez a következőképp alakul:

  • 3 hónapon belül 0 %
  • 3 hónapon túl, 6 hónapon belül 10 %
  • 6 hónapon túl, 12 hónapon belül 20 %
  • 12 hónapon túl 30 %

Visszaküldött áru értékét, amennyiben a feltételeknek megfelel, visszautaljuk. Levásárlásra csak abban az esetben van lehetőség, ha az új megrendelés a visszáru beérkezéséig leadásra került (aktíválva), a végösszege meghaladja a visszáru értékét, valamint a megjegyzés rovatban feltüntetésre került a beszámítás kérése, valamint az eredeti rendelés azonosítója. Ebben az esetben az új rendelésért fizetendő összeg a különbözet lesz, melyről külön üzenetben fogjuk értesíteni. Amennyiben levásárolni kívánják, úgy ezt a tényt szükséges feltüntetni, visszavásárlási igény esetén pedig a bankszámlaszámot megnevezéssel, ahová az összeget utaljuk.

Azon árukat, melyeket nem áll módunkban visszavenni, a vásárló számára az ő költségére visszaküldjük. Amennyiben a szállítási költség megfizettetése vagy levonása nem sikerül, akkor árut 6 hónapig tároljuk. Amennyiben ez idő alatt a tulajdonos nem fizeti meg a visszaszállíttatás költségét, a továbbiakban nem áll módunkban azt őrizni, felelősséget nem vállalunk érte.

Személyes ügyintézésre visszáruval kapcsolatosan sincs mód!

VI. Egyebek

Árainkat igyekszünk a lehető legalacsonyabban tartani, ennek érdekében költségeinket minimalizálni vagyunk kénytelenek. Hogy ezt tartani tudjuk, a tisztességes, gyors, precíz és udvarias kiszolgáláson felül nem tudunk extra szolgáltatásokat biztosítani kedves vevőink számára. Ezek különösen a következők:

-  Személyes átvételre és ügyintézésre webáruházunkban semmilyen módon nincs lehetőség.

- Egyedi ajánlatkérésekre nem áll módunkban válaszolni. Az áruházban csak a feltüntetett termékek kaphatók a feltüntetett árakon. Az ilyen tárgyú e-mail üzeneteket figyelmen kívül hagyjuk.

- Minden esetben küldünk számlát a vásárolt árukról, nem szükséges ezt külön kérni valamint nem lehetséges eltekinteni tőle semmilyen formában.